Dykkerklubben Marsvinet-Lillebælt er kort sagt en klub med plads til alle og med rigtig mange muligheder for den enkelte dykker og med en placering lige midt i Danmark, er det muligt, at nå utroligt mange dykkersteder inden for overkommelig tid, hvis man da ikke bare vælger at dykke i Lillebælt, som er noget af Danmarks bedste naturdykning.

Klubkontingent:

A-medlem – årlig kontingent kr. 1.600,- (kr. 800,- betales halvårligt forud)
B-medlem – årlig kontingent kr. 200,00 + evt. kontingent til DSF efter gældende takst p.t. kr. 270,00 årligt.,- (betales helårligt forud)

Gæstedyk – dagsmedlem: kr. 250,00

Familiemedlemsskab (betales halvårligt forud) (alle medlemmer skal bo på samme adresse)  :
Et A-medlem – resten B-medlemmer – kr. 1.800,-
To A-medlemmer – resten B-medlemmer kr. 3.200,-
Hel familie B-medlemmer kr. 350,- (betales helårligt forud)

Nitrox-abonnement – årlig kontingent kr. 250,00 (inkluderer ubegrænsede nitroxfyldninger og opkræves halvårligt forud)

Nøgledepositum kr. 500,00 (det er kun A-medlemmer, som kan få nøgle til klubben)
Indmeldelsesgebyr kr. 50,00

DSF kontigent (indeholdt i A-medlemmers kontigent)Seniorkontigent kr. 270,00 (indmeldelsesgebyr kr. 50)