Forfatter Emne: Continox virker igen!!  (Læst 86 gange)

Claus Christiansen

• Bestyrelsesmedlem
  • Øvet
  • *
Continox virker igen!!
« Dato: Februar 10, 2021, 08:20:38 »
Så fik formanden fikset Continox'en - godt gået  :)

Til gengæld fryser kompressoren, da al isolering var blæst ud af udluftningshullet i væggen, så den kunne ikke starte.
Håber kompressoren får varme nok nu, hvor den er blevet pakket grundigt ind igen og griselampe er tændt.

Hvis I kommer derned og den stadig ikke kan starte, må I lige rapporterer til kompressorudvalget.

Carsten har afhentet flasker til trykprøvning! ...og Gilbert har betalt sin gæld fra sidste år, så han igen kan få trykprøvet flasker  ;D

I øvrigt super hyggelig mini arbejdsaften i klubben med nødreparation - men pis.. koldt.

Godt jeg ikke så, at Martin og Per var ude og dykke - så tror jeg, at jeg havde frosset endnu mere.

/Claus
« Senest Redigeret: Februar 10, 2021, 08:39:26 af Claus Christiansen »

Gilbert Hansen

• Medlem af Marsvinet
  • Let Øvet
  • *
Sv: Continox virker igen!!
« Svar #1 Dato: Februar 10, 2021, 10:56:09 »
 Hej. Ja min gæld er jo så ikke helt ude af verden da jeg stadig skylder carsten 5 kr. Og det kommer jeg vel til at høre på hele sommeren????

Vh. Gilbert

Claus Christiansen

• Bestyrelsesmedlem
  • Øvet
  • *
« Svar #2 Dato: Februar 10, 2021, 15:27:38 »
Ja, ja, Gilbert 5 kr. her og 5 kr. der kan jo hurtigt blive til 10 kr., så det er vel rimelig nok, at du bliver fast moppeoffer resten af året  ;D

Gilbert Hansen

• Medlem af Marsvinet
  • Let Øvet
  • *
« Svar #3 Dato: Februar 10, 2021, 16:39:42 »
  Hej. Ja jeg må jo hellere se og få dem betalt. Skulle nødig være skyld i at stakkels Carten skulle flytte fra hus og hjem.
          Vh. Gilbert