Deprecated: preg_replace() [function.preg-replace]: The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /var/www/marsvinet-lillebaelt.dk/public_html/forum/Sources/Load.php(225) : runtime-created function on line 3
Nye emner og svar på emner!
Juni 25, 2018, 05:46:47 *
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Nyheder:

Hjem   Hjælp Søg Kalender Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: Nye emner og svar på emner!  (Læst 1033 gange)
Claus Christiansen
Medlemmer af Marsvinet
Ekspert
*
Beskeder: 1000

Vis profil
« Dato: September 18, 2017, 04:05:03 »

efter siden gik ned, får jeg nedenstående fejlmeddelelse hver gang jeg poster emne eller svarer:

Deprecated: preg_replace() [function.preg-replace]: The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /var/www/marsvinet-lillebaelt.dk/public_html/forum/Sources/Load.php(225) : runtime-created function on line 3

Logget
Karsten H.
Medlemmer af Marsvinet
Erfaren
*
Beskeder: 280

Vis profil WWW
« Svar #1 Dato: September 20, 2017, 11:47:51 »

Hej Claus,

Tak for input. Nedetiden skyldes at vi er flyttet (vores gamle udbyder er blevet opkøbt) og den smertefrie flytning jeg blev lovet har absolut ikke holdt stik.   Vred

Jeg kigger på det. Men skal også være ærlig, at hvis det er noget der kommer til at tage mange timer, så "gider" jeg ikke at rode med det, og så må vi tage den derfra.
Logget

- IDSA Level 3 (Erhverv)
- IANTD CCR Megalodon MOD3, CCR/OC Trimix

Claus Christiansen
Medlemmer af Marsvinet
Ekspert
*
Beskeder: 1000

Vis profil
« Svar #2 Dato: September 20, 2017, 12:28:17 »

Det er jo umiddelbart heller ikke noget, som betyder det helt store. Indlæggene bliver postet alligevel, på trods af fejlmeddelelsen, så jeg ville nok heller ikke prioritere problemet op til "haster" eller hvis du skal bruge en dag eller 2 for at få det op at køre - det er det ikke værd!
ha' en god dag 
Logget
John Johansen
Medlemmer af Marsvinet
Forum - Begynder
*
Beskeder: 31

Vis profil
« Svar #3 Dato: September 21, 2017, 02:31:42 »

Siden siden har været nede, så har jeg heller ikke kunne tilgå forum via Tapatalk appen.
her forsøgt med reset af indstillinger og reinstall af Appen , men den melder fejl ved login
Logget
Sider: [1]
  Udskriv  

Gå til: